Tavo baldai
Susisiekite su mumis telefonu +370 602 42541, apsilankykite mūsų salonuose arba palikite mums pranešimą
Prekių krepšelis tuščias

Garantinis aptarnavimas

Įmonės TAVO BALDAI prekių kokybė atitinka Lietuvos Respublikoje galiojančius standartus, technines sąlygas bei prekės realizavimui keliamus reikalavimus.

Baldams suteikiama garantija iki 12 mėnesių, priklausomai nuo įsigyto baldo.

Garantijos suteikimo sąlygos

  • Garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės.
  • Garantija galioja visoms baldų sudėtinėms dalims ir komplektuojamosioms detalėms, išskyrus balduose įmontuotoms apšvietimo lemputėms ir transformatoriams.
  • Natūralus prekės susidėvėjimas ar jos savybių pasikeitimas nelaikomas prekių kokybės trūkumu.
  • Natūralaus medžio tekstūros ir atspalvio nevienodumai nelaikomi prekių kokybės trūkumu.
  • Garantinis aptarnavimas netaikomas tais atvejais, kai prekės eksploatuojamos netinkamai arba sugadinamos dėl pirkėjo kaltės.
  • Garantiniu laikotarpiu nustatytus kiekybinius ar kokybinius neatitikimus įmonė TAVO BALDAI ištaiso, sukomplektuoja arba pakeičia kokybiškais savo sąskaita.

Garantijos galiojimo terminas pradedamas skaičiuoti nuo prekių perdavimo pirkėjui dienos. Garantija suteikiama tik pateikus šiuos pirkimo dokumentus:

  • PVM sąskaitą-faktūrą,
  • pirkimo čekį,
  • baldo techninį pasą (esantį pakuotėje).

Saugokite šiuos pirkimo dokumentus, neišmeskite jų iki garantinio termino pabaigos.